L’objecte d’aquesta convocatòria es proveir d’un/a administratiu/va de projectes i serveis el Consorci Sant Gregori
Vinculació: Personal laboral temporal (interinitat fins la cobertura definitiva del lloc)
Retribució: d’acord amb la fixada al conveni laboral d’aplicació. Oficial administratiu (codi conveni: 79001195011996)
Jornada: 100% de la jornada
REQUISITS:
- Estar en possessió del títol de CFGM en Administració, CSFGS en Assistència a la direcció o CFGS en Administració
- Disposar de carnet de conduir tipus B
CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE TREBALL
Depenent directament de la responsable de l’àrea, amb capacitat d’autonomia i polivalència, la persona seleccionada s’encarregarà de:
- Suport en la gestió de projectes de logística i infraestructura
- Tramitació d’expedients administratius
- Gestió documental i arxiu
- Contacte amb els professionals externs i proveïdors (comandes, pressupostos…)
- Control de costos
- Donar suport en tots els aspectes relacionats en l’àrea de logística i/o gerència.
Les persones interessades poden lliurar el currículum per formar part del procés de selecció abans del dia 17 d’octubre de 2023 a rrhh@consorcisg.cat o presencialment al registre del Consorci Sant Gregori (Crta. de les planes s/n 17150-Sant Gregori, Girona)