L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir d’un/a administratiu/va en el Servei de valoracions del Consorci Sant Gregori
Vinculació: Personal laboral temporal
Retribució: d’acord amb la fixada al conveni laboral d’aplicació (codi conveni: 79001195011996)
Jornada: 100% de la jornada
REQUISITS:
- Estar en possessió del títol de CFGM en Administració, GFGS en Documentació i Administració Sanitàries, CFGS en Assistència a la direcció o CFGS en Administració.
CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE TREBALL D’ADMINISTRATIU/VA
Depenent directament de la responsable de l’àrea, amb capacitat d’autonomia i polivalència, la persona seleccionada s’encarregarà de:
- Atenció telefònica.
- Preparació de l’agenda de visites.
- Suport a l’àrea administrativa.
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES: gestió administrativa, ús d’eines i aplicacions informàtiques, planificació i organització del Treball, atenció telefònica, suport recepció i administració
COMPETÈNCIES PERSONALS: empatia, treball en equip, responsabilitat, relacions interpersonals….
Les persones interessades poden lliurar el currículum per formar part del procés de selecció abans del dia 5 de maig de 2024 a rrhh@consorcisg.cat o presencialment al registre del Consorci Sant Gregori (Crta. de les Planes s/n 17150-Sant Gregori) Girona.