L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir d’un/a auxiliar administratiu/va al Consorci Sant Gregori.
Vinculació: personal laboral temporal
Retribució: d’acord amb la fixada al conveni laboral d’aplicació (codi conveni: 79001195011996)
Jornada: parcial.50%
REQUISITS:
- FORMACIÓ: Grau mig en gestió administrativa o equivalent
FUNDIONS:
Atenció telefònica, preparació de visites, suport a recepció i a l’àrea administrativa.
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES: gestió administrativa, ús d’eines i aplicacions informàtiques, planificació i organització del treball, atenció telefònica…
COMPETÈNCIES PERSONALS: empatia, treball en equip, responsabilitat, relacions interpersonals…
Les persones interessades poden lliurar el currículum per formar part del procés de selecció abans del dia 10 de febrer de 2022 a rrhh@consorcisg.cat o presencialment al registre del Consorci Sant Gregori (Crta. de les Planes s/n 17150-Sant Gregori) Girona