L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir d’un/a auxiliar administratiu/va en servei CAD/SEVAD del Consorci Sant Gregori
Vinculació: personal laboral temporal
Retribució: d’acord amb la fixada al conveni laboral d’aplicació (codi conveni: 79001195011996)
Jornada: 100%
REQUISITS:
FORMACIÓ: Grau mig en gestió administrativa o equivalent . Català parlat i escrit correctament
FUNCIONS: Atenció telefònica, preparació de visites, suport a l’àrea administrativa.
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES: gestió administrativa, ús d’eines i aplicacions informàtiques, planificació i organització del Treball, atenció telefònica, suport recepciói administració
COMPETÈNCIES PERSONALS: empatia, treball en equip, responsabilitat, relacions interpersonals….
Les persones interessades poden lliurar el currículum per formar part del procés de selecció abans del dia 21 de novembre de 2022 a rrhh@consorcisg.cat o presencialment al registre del Consorci Sant Gregori (Crta. de les Planes s/n 17150-Sant Gregori) Girona