
L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir d’un/a Tècnic Especialista en contractació pública
Vinculació: Personal laboral temporal
Retribució: d’acord amb la fixada al conveni laboral d’aplicació (codi conveni: 79001195011996). Grup 4 (31.8836,46€ bruts anuals)
Jornada: 100% de la jornada
REQUISITS:
- Estar en possessió de la titulació de Grau universitari en Dret o equivalent.
- Experiència mínima d’un any en alguna administració pública o entitat depenent d’entitat pública fent funcions assimilables a les exposades.
- Acreditar formació i/o coneixements en la normativa de contractació pública, en especial la Llei de Contractes del Sector Públic (LCSP).
- Acreditar formació o coneixements en la normativa sobre dret administratiu.
- Disposar del coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1
ASPECTES QUE ES VALORARAN
Coneixements i habilitats:
- Persona metòdica, discreta, organitzada, empàtica, comunicativa i sociable.
- Actitud proactiva i responsable. Iniciativa i autonomia.
Actituds:
- Capacitat d’anàlisi, planificació i organització
- Capacitat de relació i de treball en equip
- Orientació a resultats
- Aprenentatge permanent
- Treball en equip
- Compromís amb les finalitats de l’organització
CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE TREBALL
MISSIÓ Col·laborar i recolzar els seus superiors en la realització de totes aquelles funcions de caire tècnic pròpies de la gestió en matèria de contractació i compres, per a la consecució dels objectius fixats d’acord amb els procediments establerts per l’entitat i la legislació vigent.
Funcions a realitzar:
- Confeccionar la documentació en els procediments de contractació pública de licitacions, contractes menors, així com de convenis i encomanes de gestió, d’acord a les instruccions del Director del Servei i/o persona que es designi per la Gerència.
- Tramitar i fer el seguiment i execució posterior del contracte, pròrrogues, novacions i incidències dels expedients de contractació pública així com de convenis i encomanes de gestió del Consorci, així com controlar els aspectes pressupostaris dels procediments de contractació del CSG, sota la supervisió del Director de Servei i/o persona que es designi per la Gerència.
- Preparar informes tècnics. Atendre i assessorar terceres persones (internes de l’organització) sobre la normativa en l’àmbit contractual i els seus tràmits i procediments administratius. Coordinació amb les empreses licitadores i adjudicatàries.
- Preparar propostes de resolucions sobre la contractació per la seva aprovació per l’òrgan de contractació i sota la supervisió del Director de Servei i/o persona que es designi per la Gerència.
- Gestionar tota la informació relativa a la contractació electrònica a traves de les eines informàtiques per la gestió dels contractes de la Plataforma de Serveis de Contractació Pública, GEEC (Gestor electrònic d’expedients de contractació), de la PSCP (Plataforma de Serveis de Contractació Pública), del Registre de Contractes, del Perfil del Contractant i del Portal de Transparència. Arxiu i custòdia de la documentació associada a la contractació, sota la supervisió del Director de Servei i/o persona que es designi per la Gerència.
- Participació en Meses de contractació i elaboració d’Actes, informes de valoració i qualsevol altra documentació necessària així com assistència a les meses de contractació i/o ponències tècniques i comitès d’experts de les licitacions.
- Donar suport i col·laborar amb altres serveis del Consorci per la consecució els objectius establerts respecte a la contractació administrativa
- Qualsevol altre funció que li assigni el Director de Servei o la Gerència .
Les persones interessades poden lliurar el currículum per formar part del procés de selecció abans del dia 25 de maig de 2025 a rrhh@consorcisg.cat o presencialment al registre del Consorci Sant Gregori (Crta. de les Planes s/n 17150-Sant Gregori) Girona.