CONVOCATÒRIA PER LA PROVISIÓ D’UN/UNA ADMINITSRATIU/VA DE PROJECTES I SERVEIS AL CONSORCI SANT GREGORI

Oferta de treball

L’objecte d’aquesta convocatòria es proveir d’un/a administratiu/va de projectes i serveis el Consorci Sant Gregori

Vinculació: Personal laboral temporal (interinitat fins la cobertura definitiva del lloc)

Retribució: d’acord amb la fixada al conveni laboral d’aplicació. Oficial administratiu (codi conveni: 79001195011996)

Jornada: 100% de la jornada

REQUISITS:

  • Estar en possessió del títol de CFGM en Administració, CSFGS en Assistència a la direcció o CFGS en Administració
  • Disposar de carnet de conduir tipus B

CONTINGUT FUNCIONAL DEL LLOC DE TREBALL

Depenent directament de la responsable de l’àrea, amb capacitat d’autonomia i polivalència, la persona seleccionada s’encarregarà de:

  • Suport en la gestió de projectes de logística i infraestructura
  • Tramitació d’expedients administratius
  • Gestió documental i arxiu
  • Contacte amb els professionals externs i proveïdors (comandes, pressupostos…)
  • Control de costos
  • Donar suport en tots els aspectes relacionats en l’àrea de logística i/o gerència.

Les persones interessades poden lliurar el currículum per formar part del procés de selecció abans del dia 17 d’octubre de 2023 a rrhh@consorcisg.cat o presencialment al registre del Consorci Sant Gregori (Crta. de les planes s/n 17150-Sant Gregori, Girona)